گرانادا-بارسا و نگرانی از طلسم بازی درساعت4

 

امروز برای مردم ایالت اندلس که گرانادا هم شهری در این ایالت است، روز خاصی است و آنها این روز را جشن می گیرند. به همین دلیل انتظار می رود که جو خاصی بر فضای ورزشگاه گرانادا در انتظار بارسلونا باشد.

بارسا پس از شکست هفته گذشته در نوکمپ مقابل مالاگا، یک برد ارزشمند در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی کسب کرد و بلافاصله از لحاظ روحی، وضعیت خود را بهبود بخشید. هواداران گرانادا بی شک تیمشان را در وضعیتی نمی بینند که قادر به شکست بارسلونا باشد اما یک نکته امیدوارکننده برای آنها، عدم تمرکز بازیکنان بارسلونا در هنگام مسابقاتی است که در ساعت 4 بعداز ظهر برگزار می شود.

بارسلونا در این فصل 5 بار مجبور شده تا در ساعت 4 به وقت محلی به میدان برود و حاصل کار این تیم، سه برد مقابل بیلبائو، آلمریا و کوردوبا بوده و در عوض در دو بازی مقابل ختافه و مالاگا امتیاز از دست داده است. بارسا در زمین ختافه 0-0 متوقف شده بود و هفته گذشته نیز با یک گل مغلوب مالاگا شد تا هدیه ای غیرمنتظره به رئال مادرید بدهد. 

اما این بداقبالی فقط مربوط به فصل جاری نیست چرا که بارسای تاتا مارتینو در فصل گذشته نیز خاطره خوشی از بازی در ساعت 4 ندارد. کاتالان ها 6 بار در فصل گذشته در ساعت 4 بعداز ظهر به میدان رفتند که حاصل کار، سه برد، یک تساوی و دو شکست برای کاتالان ها بود. 

بارسا مقابل والنسیا و وایادولید مغلوب شد و مقابل ختافه نیز 2-2 در نوکمپ مساوی کرد. 8 امتیازی که بارسا در این سه بازی از دست داد، باعث شد تا این تیم، قهرمانی را به اتلتیکو تقدیم کند. 

بازی در ساعت 4 بعداز ظهر، برای مسی هم چندان خوشایند نبوده است. مسی فصل گذشته دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در 4 بازی دیگر بارسا موفق به زدن تنها 3 گل شد. در این فصل اما اوضاع بدتر است. مسی در 5 دیداری که بارسا ساعت 4 به میدان رفته، تنها دو گل و آن هم مقابل کوردوبا به ثمر رسانده است.

همه این آمارها نشاندهنده این هستند که گرانادا می تواند بار دیگر امیدوار به غفلت بارسلونا باشد. مساله ای که تاحدی نگرانی هواداران بارسا را نیز موجب شده است بخصوص اینکه به یاد بیاوریم، گرانادا فصل گذشته موفق شد بارسا را 1-0 شکست دهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ليونل مسي , بارسلونا ,

تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393 ا 15:59 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.